Serviços

Support Portal Icon

Portal de Suporte

Este portal destina-se a clientes com o SMP ativo. Clique aqui para aceder a pedidos de suporte, conhecer as últimas versões e ao fórum de utilizadores e muitos mais.

Latest Release Icon

2014 Product Movies

Watch a library of product movies that detail the features included within Radan 2014.

Request Support Icon

Request Help

In case you can’t find the information you’re looking for, and you are unable to login to the Customer Portal, please select here to contact the support team.

 
Training Icon

Formação

A Bitmind considera que a formação é essencial ao bom desempenho dos recursos humanos. Neste sentido oferece formação á medida das necessidades de cada cliente

Latest Release Icon

Últimas Versões

Saiba sobre o que foi incluido e/ou melhorado nos últimos versões..

System Requirements Icon

Requisitos

Descubra sobre os resquisitos mínimos e recomendados, para que tenha a melhor experiência de utilização do nosso programa.

Release History Icon

Histórico de Lançamentos

Descubra as versões anteriores e o que foi implementado e/ou alterado em cada.

 

Newsletter Icon

Remote Customer Support - Go To Assist

Only to be used when directed to do so by one of our technicians, at that time you will be advised to use Go To Assist and will be given a session name to connect to.

Newsletter Icon

Remote Customer Support - Web Ex

When speaking to one of our technicians you may be advised to get in contact with us via Web EX - use this link and the login provided to you